Переваги навчання в дистанційній школі

Продовжуємо знайомити вас з перевагами дистанційного навчання. В одній з минулих статей ми розглянули такі позитивні сторони дистанційної освіти як місце, час та користування Інтернетом в навчальних цілях.
Сьогодні ж ми вирішили розібрати ефективність та якість знань та навичок, які отримує дитина під час навчання в дистанційній школі.
Перевага #4. Засвоєння навчального матеріалу
Деякі батьки вважають, що навчання вдома погіршує рівень знань дитини, оскільки відсутній контроль вчителя та й звичний багатьом формат навчання в школі. Дійсно? Ви теж так вважаєте? А згадаймо свої шкільні роки та уроки. Чи завжди ми були сумлінними учнями? Чи завжди ми виконували всі завдання, відповідали на всі питання та слухали все-все-все, що розповідає вчитель, не відволікаючись на природу за вікном чи однокласників? Ану зізнайтеся, хоч раз списали чи спитали у однокласника правильну відповідь? Звісно, майже в 95% людей хоч щось з вищеописаного було під час навчання.
Повертаємося в сьогодення. Зараз в школі, особливо, в великих містах навчається 30+ учнів, а вчитель, на жаль, на уроці один. Яким би класним і професійним не він не був, але частина дітей все одно не засвоїть матеріал з першого разу або ж взагалі не запам’ятає, а спитати кожну дитину за 45 хвилин - це просто нереально. Навіть “літучка” не завжди покаже реальний рівень знань, адже ж можна списати.

А от навчаючись вдома учень точно не зможе пропустити проходження того чи іншого уроку, адже він має виконати завдання або проєкт, або ж пройти самостійну чи контрольну роботу на основі цих самих уроків. Так, наприклад, в нашій дистанційній школі А+ ми можемо з легкістю відстежувати прогрес та час проходження уроків кожною дитиною. Також онлайн-уроки також допомагають, адже на них вчителі дуже часто питають учнів щодо матеріалу, який вони мали вивчити. Тож схитрувати не дуже й вдасться. А як щодо списування запитаєте ви? Наші вчителі розробили тести таким чином, щоб знайти відповідь на них в інтернеті було дуже важко, а всі письмові, практичні завдання, виконання яких викликає сумніви у наших викладачів, обов’язково перевіряються за допомогою інструментів антиплагіату.
А взагалі більшість учнів, які обирають дистанційну освіту, вже замотивовані до того, щоб якісно навчатися та не хитрувати, адже “знання за плечима не носити”.

Перевага #5. Темп та формат навчання
Ще одна з переваг дистанційного навчання - це можливість регулювати темп навчання. Деякі учні одні теми розуміють швидше, а деяким учням потрібно більше часу. На жаль, коли ми говоримо про звичайну державну школу, то, в основному, вчитель йде відповідно розробленого календарного плану і дуже рідко присвячує складним темам більше часу або додатково пояснює їх учням, які не зрозуміли матеріал, даючи його на самостійне опрацювання. А ось навчаючись вдома дитина має можливість обрати власний темп навчання. Якщо дитині не зрозуміла якась тема, вона завжди може витратити на неї більше часу та навпаки присвятити менше часу легкій темі. Також, навчаючись в дистанційній школі, учень може проходити матеріал швидше та навіть закінчити навчальний семестр або навчальний рік раніше.
Дистанційне навчання має також перевагу в обранні формату навчання. Наприклад, в звичайній школі дитина вчиться відповідно до встановленого розкладу, а в дистанційній школі вона може вчитися відповідно до власного розкладу, головне, здавати підсумкові роботи вчасно. Учні дистанційної школи А+ дуже часто обирають навчання не за запропонованим розкладом, а вивчають предмети блоками: тобто присвячують вивченню певних предметів конкретні дні тижня. Наприклад, в понеділок учні вивчають мови, у вівторок природничі науки, в середу літератури і так далі. Кожен учень має свою схему, а, головне, планує проходження уроків таким чином, щоб не мати жодних “хвостиків”.
Перевага #6. Ефективні навички

Якщо ми говоримо про дистанційне навчання, то варто завжди пам’ятати, що в першу чергу, це самостійність. А самостійне навчання допомагає учневі не просто отримати якісні знання та покращити свою успішність, але й здобувати та розвивати власні корисні навички. Ось, наприклад, навичка тайм-менеджменту. Як ви думаєте, а чи часто задумується учень очної школи про таймінг свого дня, чи складає він власний графік навчання та додаткових занять? В більшості випадків, на жаль, ні, адже більшість його часу “забирає” школа, де є чіткий початок кожного уроку та його закінчення, а на виконання деяких домашніх завдань учень може витрати решту вільного часу, тому й не встановлює певні часові рамки. Навчаючись дистанційно, учень одразу вчиться бути на ти зі своїм часом, вчиться його планувати ефективно, що встигнути все і навіть більше. Дистанційна освіта допомагає також розвивати всі ефективні навички учня 21-го століття серед яких критичне мислення, інформаційний менеджмент, вміння вирішувати задачі будь-якої складності та знаходити рішення, креативність, комунікативність. Навіть навички роботи в команді та лідерство можна відпрацювати в дистанційній школі за допомогою онлайн-уроків та виконання групових завдань з різних предметів.

Щоб допомогти учням нашої дистанційної школи А+ розвивати та отримувати корисні навички не тільки під час вивчення навчальних дисциплін, ми створили окремий курс на основі філософії LifeLong Learning. Кожного тижня на тьюторських годинах ми вивчаємо та тренуємо навички, які діти зможуть використовувати не тільки під час навчання, але й звичайному житті.
Спробуйте переваги дистанційного навчання вже зараз - залишайте заявку на вступ до Центру дистанційної освіти А+ ⤵️

Як адаптуватися до навчання в
дистанційній школі?


Все, рішення прийняте, і ви з дитиною вирішили змінити звичайну шкільну будівлю на цифровий простір. Трошки страшнувато все ж таки, в голові блукають думки: а чи вийде, а чи швидко адаптуємося, а чи підійде все ж таки на практиці дистанційне навчання. Щоб процес переходу учня до нової для нього форми освіти пройшов швидко та безболісно – ми підготували декілька порад:
Підтримуємо
Коли дитина переходить на дистанційне навчання, хоч і за власним бажанням – все одно їй потрібна підтримка батьків. В період адаптації до дистанційної школи важливо бути разом зі своїм школяриком. Якщо поруч з учнем буде Дорослий, який допоможе або навчить, як правильно зорганізуватися та налаштуватися на самостійну роботу – адаптація до дистанційної освіти пройде дуже швидко. Пам’ятайте, що дитині потрібна саме підтримка, бажання контролю поки що в собі треба вимкнути.

Шукаємо мотивацію
Мотивація – це основа досягнення цілей. Без мотивації ми не будемо ефективно працювати або навчатися та отримувати хороші результати. Тож знайдіть з дитиною разом те, що буде мотивувати її якісно навчатися. В основному, діти, які свідомо обирають дистанційне навчання, вже мають свою мотивацію: це може бути більше вільного часу для занять спортом, музикою, танцями або час на подорожі, або навіть елементарне небажання бути у звичайній школі замість онлайн-школи – це теж може огого якою мотивацією. Якщо Ваш учень ще в пошуку – знайдіть час та проговоріть його мотивацію.

Ставимо цілі
Коли людина має цілі – вона має мотивацію, аби їх досягнути. Так само і з дистанційним навчанням. Якщо у дитини є ціль, яку вона хоче досягнути – самостійно вчитися та виходити в онлайни стає просто. Можна поставити як короткотривалі, так і довготривалі цілі. Наприклад, пройти всі уроки, виконати всі завдання на тиждень може стати короткотривалою ціллю, яка може поступово перерости в більш глобальну (довготривалу ціль) – закінчити навчальний семестр в дистанційній школі раніше та більше відпочити на канікулах. Ціллю також може бути навчання на високі бали або вступ до омріяного коледжу/університету, вступ на міжнародну програму IB DP Гімназії А+ або навіть купівля собаки у разі успішного закінчення навчального року.



Створюємо комфортні умови
Одна з переваг дистанційного навчання – це можливість обирати місце навчання, тож тепер можна отримувати знання будь-де. Ваша основна задача разом з дитиною – обрати саме те місце або місця, де дитина буде себе почувати не просто комфортно за ноутбуком або планшетом, але й зможе навчатися. Подумайте разом, розділіть квартиру або кімнату дитини на зони, де вона буде навчатися, а де буде відповічивати. Також оберіть зручний для дитини гаджет. Ми рекомендуємо навадати перевагу ноутбуку або стаціонарному комп’ютеру, якщо навчання відбувається вдома.

Вчимося керувати часом одразу
Тайм-менеджмент, таймінг, дедлайни – дуже популярні нині слова, а в дистанційному навчанні вони ще й мегаважливі. Тому одразу як тільки почнете вчитися дистанційно – починайте «дружити з часом». Для початку можна запропонувати учневі фіксувати в табличці, скільки часу він витрачає на всі свої активності протягом дня, а далі вже проаналізувати та виділити свій таймінг на все, що хоче робити дитина протягом дня. До речі, основи тайм-менеджменту – це те, чого ми навчаємо в першу чергу учнів Центру дистанційної освіти А+ в рамках окремого курсу на основі філософії LifeLong Learning.

Бажаємо вам швидкої адаптації та чекаємо в дистанційній школі А+!

Мінуси навчання в дистанційній школі


Коли ми задумуємося над зміною звичайного навчального закладу на дистанційну школу, в нашій голові одразу “оживають” страхи, які можуть зупиняти нас від остаточного рішення. Давайте сьогодні поговоримо про так деякі звані мінуси дистанційного навчання та зрозуміємо, чому не така вже й страшна та дистанційна освіта як її іноді малюють.
Які сумніви виникають у вас, коли ви думаєте про дистанційне навчання? Можливо, переживаєте, що дитина буде сидіти одна однісінька в чотирьох стінах та 24/7 залипати в ноут чи спати обійнявшись з планшетом? А, можливо, Ви переживаєте, що, навчаючись вдома - дитина залишиться без контролю і рівень її знань понизиться або їй просто не зайде такий формат навчання? Розберімо все по черзі:

Страх #1. Сидіння в 4-х стінах на самоті при дистанційному навчанні

Коли учень починає навчатися в дистанційній школі, всі навчальні кабінети звичайної школи переїжджають до ноутбуку, дитині не потрібно більше “ганяти” по школі в пошуках потрібного класу, адже тепер всі її уроки доступні за кліком мишки. Деяким дітям дійсно дуже потрібне це “сидіння” з самим собою, адже їм так легше навчатися, їх нічого не відволікає, це їх зона комфорту. А є діти, які, мають безліч додаткових занять, гуртків, курсів, які розбавляють це саме перебування вдома. Дуже часто батьки обирають для дитини дистанційне навчання саме через те, що їх школяр постійно десь поза межами навчальних аудиторій через спорт, музику або інші активності, а тому апріорі не буде сидіти вдома 24/7, тим паче точно не буде в самоті. Якщо це саме ваш страх - “сидіння вдома” - поговоріть з дитиною про її та ваші очікування від дистанційного навчання та обов’язково подумайте над його майбутнім графіком. Якщо дитина все ж таки хоче вчитися через кращу концентрацію або елементарне бажання не відвідувати школу, а її захоплення вміщуються в гаджет (малювання, дизайн, програмування) просто змінюйте декорації. Адже навчатися можна не тільки в одній кімнаті, можна “подорожувати” квартирою, відвідувати ковокіргінги, кафе, а коли тепло дуже класно вчитися в парку на травичці або на березі річки. Навіть при останньому варіанті дитина точно не залишиться сама, адже у нас, наприклад, в Центрі дистанційної освіти А+ з учнями завжди на зв’язку тьютор, вони відвідують онлайн-уроки, де спілкуються з вчителями та однокласниками, а також переписуються про все на світі в чатах класів.

Страх #2. Відсутність контролю та низький рівень знань в дистанційній школі

В основному, низька успішність та відсутність вчителя “над головою дитини” - один з найсильніших страхів батьків. Чомусь існує стереотип, що в звичайній школі контроль зі сторони дорослих сильніший, ніж в онлайн-навчанні, а рівень знань набагато кращий, адже дитина присутня в класі. Ви теж так думаєте? Розбираємо:

навчання у звичайному класі - 25+ дітей, кожен зайнятий на уроці своїми справами або своїми думками, вчитель опитує 3-7 дітей за урок, а самостійні та контрольні навіть за різними варіантами, як, в принципі, домашку можна легесенько “скатать”.



Навчання в дистанційній школі А+ - онлайн-уроки проходять в невеликих групах 5-10 дітей, а тому вчитель встигає спитати за заняття всіх учнів. Тепер пропустити матеріал скрізь вуха не дуже вийде, адже учень має свій електронний щоденник з прогресом з виконання завдань та проходженням уроків, які оминути не дуже вдасться, адже тьютор це відстежує, включаючи час перебування на навчальній платформі або навіть уроці. А навіть якщо учень захоче “скатати” завдання, вчителі у нас вже досвідчені і одразу перевіряють виконані роботи за допомогою антиплагіату, а самостійні роботи та тести ми готуємо таким чином, щоб відповіді було знайти на них важче, ніж пройти теоретичні уроки.


Страх #3. Дистанційне навчання не підійде дитині

Ви ніколи не зможете розвіяти цей страх, поки не спробуєте дистанційну освіту. Адже кожна дитина - індивідуальна, кожній дитині підходить свій формат навчання, який іноді треба довго шукати. Коли ми обираємо центр дистанційної освіти, дитина має одразу розуміти, що тепер навчання стає її персональною зоною відповідальності. Перехід на дистанційну освіту має бути свідомим як зі сторони дитини, так і зі сторони батьків, адже в перший місяць навіть тій дитині, яка дуже хоче вчитися дистанційно, потрібна буде ваша допомога та підтримка. Перші тижні 3-4 відбуватиметься так звана “перебудова”, коли дитині треба буде налагодити свій графік навчання та поєднати з іншими активностями або захопленнями, подружитися з дедлайнами та навчитися вчитися за новим форматом. Якщо перший тиждень або два це йде дуже важко - не панікуйте, потрібен мінімум місяць, аби “зануритися в море” дистанційного навчання. Але, якщо Ви бачите через місяць, що дійсно не виходить, дитина стресує або так і не змогла “включитися” в дистанційний навчальний процес - краще продовжити пошук свого формату навчання. Якщо вже так трапилося, що дистанційна школа не підійшла дитині - не сприймайте це як негативний досвід, сприймайте це просто як досвід дитини в пошуку себе, свого сприйняття світу та свого типу отримання знань. Можливо, ще просто не прийшов час для самостійного навчання.

І пам’ятайте, що страхи існують, аби ми могли їх розвіювати, що ми й робимо в нашому Центрі дистанційної освіти А+!


Переваги навчання в
Центрі дистанційної освіти А+

Кожна форма навчання має свої плюси та мінуси, тож ми підготували для вас невеличку серію статей, щоб познайомити Вас з перевагами дистанційної форми навчання. Сьогодні ми розповімо про перші три ключові переваги дистанційної освіти, які виділили наші учні та їх батьки.
Отже, якщо коротко, дистанційна освіта - це можливість навчання будь-коли та будь-де за наявністості Інтернету та гаджету. Тобто маємо вже 3 найбільші переваги: час, місце та Інтернет.
Перевага #1.
Ми знаємо, що час - це наш найцінніший ресурс, особливо, коли це стосується навчання дитини. Коли учень відвідує звичайну школу, він витрачає час зранку та ввечері на дорогу до школу і добре, коли навчальний заклад знаходиться недалеко від дому. Також в школі дитина знаходиться до 14.00-15.00, а потім квест з додаткових гуртків та вечірня вишенька на торті - домашка. О от дистанційне навчання дає нам можливість зберегти для нас такі важливі хвилинки нашого часу. Так, наприклад, навчаючись дистанційно, по-перше дитина витрачає на навчання менше часу і проходить уроки протягом робочого дня, по-друге, учень вчиться розподіляти свій час таким чином, щоб і повчитися, і відвідати всі улюблені гуртки та заняття. А, по-третє, дистанційна освіта дає можливість не просто вивільнити час, а підлаштуватися під власні біоритми (всі ж добре пам’ятають про сову та жайворонка в кожному з нас?), але й навчитися ним керувати. А це дуже і дуже цінний навик - тайм-менеджмент, який й в подальшому допоможе нашим дітям вже в дорослому житті.
“Ми спробували дистанційну форму навчання ще за першого карантину, - коментує мама нашого учня Володимира, пані Вікторія, - і прийшли до висновку, що нашому спортсмену це ідеально підходить. Коли карантин закінчився, ми почали шукати дистанційну школу, тестували різні та зупинилися саме на А+. Тепер мій син може суміщати навчання та спорт без шкоди для здоров’я. Ми розподілили його графік таким чином, щоб йому було комфортно і вчитися, і відвідувати тренування. А коли він їде на збори, він просто бере з собою планшет або робить завдання наперед. До речі, дуже зручно, що завдання розроблені до кінця семестру”.


Перевага #2. Місце
Дистанційне навчання дає можливість навчатися незалежно від нашого місця перебування, головне, мати під рукою гаджет та доступ до Інтернету. І це величезний плюс, адже це додає нам мобільності. Ми з легкістю можемо поїхати до іншого міста разом з дітьми або піти у відпустку не влітку, а восени чи весною, щоб відпочити разом десь в іншій країні, і не турбуватися, що дитина пропустить навчання.
Також наше життя таке непередбачуване, що ми не знаємо, де можемо опинитися завтра. Хоч подорожувати ми стали менше, але тим не ніхто не відміняв подорожі хоча б Україною, робочі поїздки або тривалі відрядженні. Якщо родина багато подорожує і дуже часто змінює місце проживання, щоб дитина не стресувала дистанційна освіта дійсно вихід, адже школа буде “подорожувати” разом з дитиною і їй не доведеться постійно адаптуватися, нервуватися до нової школи.
“Ми навчалися в одній зі шкіл мережі А+, але через пандемію ми змінили форму навчання на дистанційну. Ми швидко адаптувалися, адже навчальна платформа дуже легка в користуванні, дитині все зрозуміло та й мені також. А згодом чоловікові запропонували роботу в іншій компанії, яка передбачає періодичну зміну робочої локації. І ми можемо сміливо подорожувати з ним і не турбуватися, що дитина відстане в школі або ж буде переживати через нових однокласників кожні два місяці. Це дуже зручно, дякуємо керівництву А+ за те, що тепер маємо таку альтернативу як Центр дистанційної освіти А+”. - поділилася з нами власним досвідом пані Олена, мама одного з наших “молодешеньких”.
Перевага #3. Інтернет

Чому ми виділили Інтернет як перевагу? А тому що в наш час всі майже без виключень діти “залипають” в ньому енну кількість часу, а при дистанційному навчанні залипати можна ще й з користю. Так відповідно до останніх досліджень кожного дня, як мінімум 4 години, кожна дитина проводить в Інтернеті: зависає в TikTok, стрімить в Instagram або ж шукає інформацію з навчання. Дистанційна освіта перетворює це “сидіння в мережі” в більш корисне проведення часу. Звісно, соціальні мережі ніхто не відміняв, але тим не менш тепер пошук інформації стає більш логічним, структурованим та корисним. Так, наприклад, учні Центру дистанційної освіти А+ точно знають, як правильно розподілити свій час перебування в Інтернеті та вчаться не відволікатися на соціальні мережі, а концентрувати увагу на навчанні. Наші школярі прекрасно розуміють свої задачі, тому вчаться розподіляти не просто свій час, але й час перебування в Інтернеті, боротися з “пожирачами” часу. Наша учениця Марія розказала про свою “боротьбу” та успіхи:
“Тепер я впевнено можу сказати, що мій Інтернет складається не тільки з соціальних мереж, тепер це ще й мій навчальний простір. Коли я тільки перейшла на дистанційне навчання мені було дуже важко, адже я постійно відволікалася та залипала в Інстаграм, робила сторіки про те, що я не ходжу до школи, можу сидіти вдома. Мій тьютор підписалася на мене і, звісно, дуже добре побачила, чим я займаюся замість навчання, Також вона переглянула часть перебування на платформі і уроках. Трошки мені тоді влетіло від батьків, тож приводів “включитися” в мене було багато. Ми поспілкувалися з тьютором, вона мені дала поради та почала допомагати “побороти” моє безділля, контролювала, звісно. Зараз пройшло вже 2 місяці. Я доволі швидко змогла налагодити своє перебування в Інтернеті, тож можу порадити іншим дітям одразу все ж таки вчитися”.



Зустріч учнів дистанційної школи А+

Хоча наші учні навчаються дистанційно ми все рівно з ними періодично зустрічаємося. На щастя, зараз карантинні обмеження послаблено, тому ми можемо хоч і невеликою групою, але проводити очні зустрічі. Минулого місяця ми разом з учнями 6-го класу Центру дистанційної освіти А+ відвідали кінотеатр, де переглянули цікавий фільм, а в березні ми зустрілися, щоб не просто пограти, але й отримати корисні навички.


Останньої нашої зустрічі ми пограли в настільну гру “Каркасон”, яку з радістю провела вчителька англійської мови дистанційної школи А+ та Гімназії А+ пані Ольга. “Каркасон” - це німецька стратегічно-економічна гра, яка була створена у 2000 році. Вже 2001 року вона отримала премію як “Гра року” у Німеччині. Незважаючи на легкі, ціль “Каркасон” - це не просто отримати задоволення від настільної, а покращити логічне, критичне мислення, навчитися взаємодіяти зі своїми “сусідами”, домовлятися та бачити речі довкола “глибше”.
Учні нашої дистанційної школи А+ не просто чудово провели час, але й отримали чудовий досвід, покращили власні ефективні навички, зробили висновки для майбутніх партій у Каркасон, поспілкувалися між собою та навіть особисто познайомилися з деякими своїми вчителями.

Концепція LifeLong Learning

Кожного дня ми спостерігаємо за тим, як змінюється наш світ. Кожного дня трапляється безліч подій, які впливають на подальший розвиток людства. Кожного дня створюються нові прилади, обладнання, технології. Кожного дня наш світ вже інший, а ми, люди, маємо вміти швидко адаптуватися до змін та навчатися новому. Саме вміння вчитися є однієї з найважливіших складових сьогодення. Кожного дня перед нами виникають нові задачі, створюються нові напрями, професії, тож ми маємо бути готовими до того, щоб легко пристосуватися до змін. Зараз ми живемо в еру діджиталізації, яка йде пліч-о-пліч з новою епохою знань. А тому вік живи - вік вчися зараз як ніколи актуально.
Створюючи нашу дистанційну школу А+ ми подбали про майбутнє наших дітей та взяли за мету не тільки дати їм академічні знання на високому рівні, але й розвивати їхні корисні навички. В основу Центру дистанційної освіти А+ ми заклали філософію LifeLong Learning, яка допоможе нашим учням навчитися вчитися, ефективно використовувати свої знання та навички.

Що ж таке ці загадкові LLL?
LifeLong Learning - це навчання протягом всього життя. Це можливість реалізувати свій потенціал незалежно від місця, часу та обставин. Це вміння вчитися кожного дня, використовуючи всі можливості та засоби. Філософія LLL спрямована на розвиток ефективних навичок, які допоможуть нам вчитися, працювати та загалом покращити якість нашого життя. Які ж ключові навички розвиваються на основі філософії LifeLong Learning? Давайте обговоримо 10 ключових навичок, які дійсно matters в нашому сьогоденні.
Креативність. Через велику конкурентність на ринку товарів та послуг, світ потребує все більше креативних ідей для розвитку компаній. Тож вміння креативи дійсно важливо.. Зараз креативність стає мовою спілкування, а не просто навичкою.
Вміння вирішувати задачі та проблеми. Наші діти в майбутньому будуть вирішувати проблеми, які нам і не снилися. Тому нам важливо навчити учнів знаходити вирішення задач різними способами, а, головне, не опускати руки, якщо виникає проблема, а шукати, шукати і ще шукати вирішення.
Розвиток критичного мислення учня допомагає йому в подальшому логічно міркувати, аналізувати та приймати важливі рішення. Адже, якщо ми добре обдумуємо задачу або проблему з різних сторін, це позитивно впливає на фінальне рішення.
Бути лідером не завжди означає бути керівником та вміти управляти процесами. Лідер - це той, хто надихає, мотивує та підтримує. Навички лідера важливо розвивати в кожній людині, оскільки, коли ми міняємо з “Я можу” на “Ми можемо”, світ дійсно змінюється на краще.
Бути лідером не завжди означає бути керівником та вміти управляти процесами. Лідер - це той, хто надихає, мотивує та підтримує. Навички лідера важливо розвивати в кожній людині, оскільки, коли ми міняємо з “Я можу” на “Ми можемо”, світ дійсно змінюється на краще.

Навички комунікації. Звісно, це одна з найважливіших навичок, адже без комунікації не вийде ефективного навчання, роботи та чудових результатів. Вміння спілкуватися з людьми допомагає нам бути більш продуктивними, мати кращі взаємовідносини та менше стресувати. А в час діджиталізації ще варто не забувати про розвиток навичок цифрової комунікації.
Навички роботи в команді - дуже важлива складова будь-якого успішного навчального або робочого процесу. Окрім вміння працювати в команді в класі та офісі, зараз дуже важливо навчитися працювати в людьми з будь-якого куточку планети дистанційно, наче вони з нами поруч.
Навички інформаційного менеджменту стають все більш затребуваними. Кожного дня в світі виникають гігабайти нової інформації, а наявна інформація вже “перевалила” за 137 зетобайтів. Вміння працювати, оцінювати, аналізувати інформацію, виділяти головне - це musthave для сучасної людини.

Адаптивність. Варто пам’ятати, що життя може бути струмочком або річкою, може бути океаном або навіть цунамі. Тож бути flexible (ред. з англ. гнучкий) в навчанні, роботі та звичайному житті - важливо для балансу в нашому житті. Тому всі зміни варто навчитися сприймати з посмішкою, всі люди - створіння дуже адаптивні, головне, не забувати розвивати в собі цю важливу навичку.
Допитливість. Ніколи не забувайте, що в кожному з нас живе маленька дитина 5 років, яка постійно задає питання “а чому”. Навичка “знайти відповідь на питання, яке турбує” може допомогти знайти відповідь на такі питання, про які ми навіть й не могли уявити.
Вміти рефлексувати - важливий інструмент у навчанні та засвоєнні нових знань. Ніколи не буде максимального ефекту від пізнання, якщо ми не зрозуміємо, як наші знання допомогли нам чи іншим. Також дуже важливо задавати собі питання про свої результати та давати собі або іншим фідбек щодо навчання або роботи.

10 основних навичок

І це тільки 10 основних навичок, які ми можемо розвинути в наших дітях та собі, щоб ми могли вчитися, працювати та мати хороші результати. Саме тому в Центрі дистанційної освіти А+ ми створили не просто цифрове освітнє середовище, де дитина навчається та отримує знання, ми заклали в уроки, завдання розвиток корисних скілів. Також ми створили окремий курс на основі концепції LifeLong Learning, який допоможе кожному учневі нашої дистанційної школи А+ розвинути в собі власні ефективні навички, які йому знадобляться не тільки в навчанні, але й протягом усього життя.

Що таке дистанційна освіта?

Останні декілька років дистанційне навчання все міцніше закріплюється в нашому житті. Якщо ще 2-3 роки тому було “в дивину” навчання вдома, то зараз хоумскулінгом нікого вже не здивуєш. Минулого року майже всі учні та батьки спробували дистанційну освіту в силу обставин, що склалися у світі. Кожен отримав власний досвід віддаленого навчання: хтось мав цікаві повноцінні онлайн-уроки в Zoom, а комусь доводилося “тішитися” виключно фотками завдань у Viber. Сьогодні ми хочемо розказати більше про те, що ж таке справжня дистанційна освіта та за якими формами відбувається навчання.
Дистанційна освіта - це можливість навчатися, не відвідуючи навчальний заклад, адже сам процес отримання знань відбувається виключно за допомогою Інтернету та будь-якого гаджету. Зовсім не важливо, де ви знаходитеся: чи в іншій області нашої держави, чи на іншому континенті, чи в сусідньому від вчителя будинку, головне, мати доступ до мережі. Кожний навчальний заклад самостійно обирає, яким чином будувати дистанційну форму навчання. Загалом дистанційна освіта має три форми: синхронну, асинхронну та змішану.
Синхронне дистанційне навчання = заняття в режимі онлайн в реальному часі з вчителем. Онлайн-уроки - це звісно дуже добре, адже це аналогія звичайним урокам просто вдома. Але без додаткових матеріалів, конспектів та завдань дітям важко повноцінно запам’ятати та попрактикувати отримані онлайн знання.
Асинхронне дистанційне навчання = заняття в будь-який час без онлайн-комунікації з вчителем. Завдання, практичні роботи, тести розміщуються на одному ресурсі або навчальній платформі, куди дитина може потрапити в будь-який час. Асинхронна форма не містить онлайн-уроків, але кожен учень отримує письмовий фідбек від вчителя щодо виконаних завдань.
Змішана форма дистанційного навчання = синхрон + асинхрон. Саме таке дистанційне навчання максимально позитивно впливає на отримання та засвоєння знань учнями. Діти мають доступ до вже підготовлених уроків та онлайн-занять з вчителями, де вони можуть обговорити, розібрати будь-яку навчальну тему.
Аналізуючи світовий та власний досвід дистанційного навчання, для учнів Центру дистанційної освіти А+ ми обрали саме змішану форму. Поєднання онлайн-уроків та уроків на платформі - це найоптимальніший варіант навчання для дітей шкільного віку.
Ми побудували навчання в дистанційній школі А+ таким чином, щоб воно було максимально комфортне та ефективне для учнів з різним типом сприйняття інформації. 70% часу дитина проводить за самостійним опрацюванням уроків, виконанням завдань, проходженням тестів, які розміщені на навчальній платформі в різних форматах. Якщо учневі щось незрозуміло з уроку, то він може в будь-який час звернутися до вчителя, надіславши йому повідомлення. Всі уроки та завдання розміщені в електронному щоденнику з рекомендованими датами проходження матеріалу. Ми створили графік з кожного предмету для учнів дистанційної школи А+, адже ми прагнемо, щоб наші вони вчилися та вміли “дружити” з тайм-менеджментом. Графік здачі уроків допомагає школярам організуватися та не відкладати на потім важкі завдання або не дуже улюблені предмети, що дуже важливо, особливо, в період адаптації до дистанційного навчання.
30% часу учнів Центру дистанційної освіти А+ ми розподілили на онлайн-воркшопи з вчителями, які відбуваються в режимі реального часу. Такі онлайн-уроки допомагають дітям краще засвоїти навчальний матеріал. Заняття онлайн - це не тільки можливість покращити та закріпити свої знання, онлайни - це також комунікація з вчителем та однокласниками, робота в групах. Окрім предметів шкільної програми, наші учні мають тьюторські години, де вони покращують та розвивають свої навички в рамках власного курсу дистанційної школи А+ на основі філософії LifeLong Learning.
Запрошуємо спробувати безкоштовно навчання в Центрі дистанційної освіти А+ протягом тижня, достатньо залишити заявку за посиланням: https://doaplus.com.ua/